
Кун.уз вебсайтида
тадбиркорлар томонидан онлайн назорат касса машиналари (НКМ) ва виртуал
кассалар учун техник кўрсатиш марказларига (ТХКМ) ҳар ой мажбурий абонент
тўловлари амалга оширилаётганлиги юзасидан мақола ёритилган эди.
Ушбу масала
Бизнес-омбудсман томонидан ўрганилганда, жорий йил 1 июль холатига ТХКМ
томонидан ҳар бир субъектдан 50 мингдан 100 минг сўмгача (бир ойда 7,4 -14,9
млрд.сўм, бир йилда – 89 – 179 млрд.сўм) ойлик абонент тўловлари ундирилганлиги
аниқланди. Таъкидлаш жоиз, ушбу тўловлар техник хизмат кўрсатилиши ёки
кўрсатилмаслигидан қатъий назар ундирилган.
Мазкур масала
тадбиркорларнинг эътирозларига сабаб бўлаётганлигидан келиб чиқиб,
Бизнес-омбудсман томонидан амалдаги қонунчиликни такомиллаштириш юзасидан
таклиф киритилди.